XII. ročník medzinárodnej konferencie
INTRACO Slovak Retail Summit 2008 bol zameraný na obchod a marketing a už tradične sa konal koncom apríla. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia INTRACO Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.
Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.
SLOVAK RETAIL SUMMIT 2008
termín konania: 17. - 18.4.2008
miesto konania: Hotel Holiday Inn Bratislava
17.4.2008
Moderátor: Roman Bomboš
8.30 - 9.30 Registrácia účastníkov
9.30 - 10.30 Privítanie a otvorenie konferencie
- Eva Szaboová,generálna riaditeľka sekcie obchodu a ochrany spotrebiteľa, Ministerstvo hospodárstva SR
- Bohumila Tauchmannová, Managing Partner, INCOMA Slovakia
10.00 - 12.00 A: Čo potrebuje obchod? Jasný legislatívny rámec alebo ďalšiu reguláciu?
Obchod nie je nepriateľ
- Pavol Konštiak, prezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
- Zákon, ktorý nepomáha, vyťahuje peniaze z vreciek
- Gabriel Csollár, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
- Je obchod partnerom pri tvorbe legislatívy?
- Martin Katriak, podpredseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
- Vymožiteľnosť práva z pohľadu SOI
- Nadežda Machútová, ústredná riaditeľka, Slovenská obchodná inšpekcia
12.00 - 12.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
Bumerang
- Miloš Slobodník, generálny riaditeľ, Danubia Snacks
Biznis by si mal reklamu chrániť ako svoju slobodu slova
- Eva Babitzová, prezidentka Rady pre reklamu, generálna riaditeľka, Rádio Expres
Monitoring spotrebiteľských cien a Euro
- Štefan Adamec, sekcia národných účtov a cien, Štatistický úrad SR
Čo priniesla novela Zákonníka práce v praxi
13.30 - 14.30 Pracovný obed
Moderátor: Roman Bomboš
14.30 - 16.00 B: Aké sú trendy v maloobchode? Nastal čas na jeho diferenciáciu?
Globálne trendy maloobchodného trhu a ich dopady na slovenský trh
- Tomáš Krásny, Managing Director CEE, GfK Austria
Tajomstvo úspechu: modernizácia, inovácia a technológie
- Andrea Colombo, generálny riaditeľ, Metro Cash&Carry SR
Bohatší spotrebiteľ - príležitosť pre všetkých
- Igor Matušek, obchodný riaditeľ, Baliarne obchodu, Poprad
Tesco - Životné prostredie a trvalo udržateľný rozvoj
- Joe Dybell, riaditeľ distribúcie a logistiky, Tesco Stores SR
Analýza cien energie a jej vplyv na strategické zámery slovenskej ekonomiky - konzekvencie pre obchod
- Peter Baláž, vedúci Katedry Medzinárodného obchodu, Obchodná fakulta EU Bratislava
18.30 - 24.00 SPOLOČENSKÝ VEČER - Panoráma Slavín
18.4.2008
9.30 - 11.30 C: V čom spočíva tajomstvo efektívneho maloobchodu?
Moderátor: Peter Filo, VŠ pedagóg, Obchodná fakulta EU Bratislava
Uplatňovanie kritérií bezpečnosti potravín a krmív v medzinárodnom obchode
- Sokol Jozef, riaditeľ, Krajská veterinárna a potravinová správa Trnava
Ideálny maloobchod z pohľadu spotrebiteľa
- Veronika Nemethová, Division Manager, GfK Slovensko
Informačný systém, ako nástroj na efektívne riadenie maloobchodu
- Peter Mravčák, Presales Consultant, SAP Slovensko
Ako získať a udržať talenty v odvetví obchodu, rozvoj ľudského kapitálu
- Dana Zadražilová, dekanka, Fakulta medzinárodných vzťahov VŠ ekonomickej v Prahe
Rub a líce podnikania - Zodpovednosť ako win-win obchodnej príležitosti
- Pavlína Kalousová, výkonná riaditeľka, Fórum Darců
11.30 - 12.00 Prestávka na kávu a občerstvenie
12.00 - 13.30 Zavedenie Eura - ideálny moment spraviť z IT skutočného spojenca obchodu
- Jaroslav Klein, CEO, Kaso Technologies
Nová stratégia COOP v ČR - dôraz na regionálne aspekty
- Miroslav Kajňák, riaditeľ odboru, Zväz českomoravských spotrebných družstiev
- Martin Dokoupil, Managing Partner, Blue Strategy
Je ťažké zladiť rýchle životné tempo so snahou zdravo žiť. My vieme, ako na to!
- Milan Pašmik, generálny riaditeľ, McCarter
Bioprodukcia - legislatívny rámec, rozdiely v kvalite a záruka pre spotrebiteľa
- Jaroslav Remža, Naturalis SK
13.30 Ukončenie konferencie a pracovný obed
Organizátor
Záštita
Spoluorganizátori
Gold partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri