Slovak Retail Summit 2019 - Archív 2006

Jubilejný X. ročník medzinárodnej konferencie INTRACO Slovak Retail Summit 2006 bol zameraný na obchod a marketing sa už tradične sa konal koncom apríla. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia INTRACO Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.

Konferencie INTRACO Slovak Retail Summit 2006 bola venovaná hlavným témam:
  • 10 ROKOV MODERNÉHO OBCHODU V SLOVENSKEJ REPUBLIKE
  • BUDÚCNOSŤ SLOVENSKÉHO A EURÓPSKEHO TRHU
  • OBCHOD V PRAXI
 Na záver tohto dvojdňového podujatia boli už tradične zaradené dva workshopy:
  • Marketing na maloobchodnom trhu
  • Efektívna maloobchodná prevádzka
 kde sa mali možnosť zapojiť všetci účastníci do odbornej diskusie a vyjadriť svoj názor a skúsenosti na danú tému.

Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.

SLOVAK RETAIL SUMMIT 2006

termín konania: 27. - 28.4.2007
miesto konania: Hotel Holiday Inn Bratislava

27.4.2006  

8.30 - 9.30 Registrácia účastníkov
9.30 Otvorenie konferencie a príhovor
9.50 - 11.00 A. 10 ROKOV MODERN=EHO OBCHODU V SLOVENSKEJ REPUBLIKE
Moderátor: Bohumila Tauchmannová, INCOMA Slovakia
 
  • Podiel MH SR na rozvoji moderného obchodu v SR - Jirko Malchárek, Minister hospodárstva SR  
  • Smerovanie slovenského obchodu v kontexte svetového trendu - Pavol Konštiak, prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR  
  • Európska mena a jej implementácia na Slovensku - Ivan Štefanec, splnomocnenec vlády SR pre zavedenie Euro  
  • Aktívna participácia členských štátov na formovanie legislatívy EU - Andrea Gontkovičová, Corporate Affairs Manager, Philip Morris Slovakia
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.30 - 13.30 B. BUDÚCNOSŤ SLOVENSKÉHO A EURÓPSKEHO TRHU
Moderátor: Peter Baláž, vedúci Katedry medzinárodného obchodu, OF EU
 
  • 10 rokov vývoja slovenského trhu, perspektívy a trendy rozvoja do budúcnosti - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovensko  
Perspektívy slovenského trhu - pohľad kľúčového reťazca s dlhodobou tradíciou na Slovensku:
  • Lorenzo Moretti, Operations Director SR, Tesco Stores SR
  • Martin Dlouhý, generálny riaditeľ, Metro Cash & Carry Slovakia a Makro Cash & Carry ČR
  • Peter Zálešák, generálny riaditeľ, NAY
     
  • Dopady zavedenia odvodového bonusu z pohľadu zamestnávateľa - Richard Sulík, poradca ministerky práce, Ministerstvo práce, soc. vecí a rodiny SR  
  • Cesta k dokonalosti riadenia spoločnosti vedie cez portálové ERP - Július Rebeťák, riaditeľ, Datalock Žilina
13.30 - 14.45 Pracovný obed
14.45 - 16.30 Panelová diskusia a k budúcnosti slovenkého obchodu
moderuje: Tomáš Krásny, Managing Director, Fessel - GfK Vienna  
 
  • Jozef Horváth, GR sekcie obchodu a ochrany spotrebiteľa, Ministerstvo hospodárstva SR
  • Nadežda Machútová, ústredná riaditeľka, Slovenská obchodná inšpekcia
  • Martin Dlouhý, generálny riaditeľ, Metro Cash & Carry Slovakia a Makro Cash & Carry ČR
  • František Ťapuš, člen predstavenstva, CBA SK
  • Jozef Debrecký, generálny riaditeľ SR/ČR, Dr.Oetker
  • Juraj Janech, výkonný riaditeľ, BONAVITA Servis
18.30 - 14.00 SPOLOČENSKÝ VEČER, Casino Cafe Reduta

28.4.2006  

9.30 - 11.00 D. OBCHOD V PRAXI
Moderátor: Ľubomír Drahovský, Moderní obchod  
 
  • Budúcnosť európskeho obchodu - Peter Bernert, prezident, EuroCommerce  
  • Nakupovanie v budúcnosti - možno už zajtra? - Ondrej Tunega, generálny riaditeľ, Wincor Nixdorf  
  • Čo môže ponúknuť značka spotrebiteľovi - včera, dnes a zajtra - David Seibert, marketingový riaditeľ, Kofola Group  
  • Vplyv marketingovej komunikácie na zmenu rozhodovania zákazníkov - Richard Jajcay, Client Services Director, CD Ogilvy & Mather
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.30 - 13.00 Tematické sekcie A, B
Sekcia A: Marketing na maloobchodnom trhu  

Moderátor: Tomáš Drtina, INCOMA Research  

Témy:  
  • Kľúčové hodnoty pre zákazníka - profil zákazníka
  • Ako budovať vzťahy medzi dodávateľom a obchodným reťazcom
  • Podpora predaja a jeho rôzne formy
  • Privátne značky
  • Trendy nákupného chovania zákazníkov
Účastníci diskusie:  
  • Tadeusz Fraczkowiak, predseda predstavenstva, CBA SK
  • Igor Matušek, obchodný a marketingový riaditeľ, Baliarne obchodu Poprad
  • Vitalij Fomenko, marketingový riaditeľ, EURONICS
  • Michal Micenko, generálny riaditel, Mega&Loman
  • Miloš Slobodník, konateľ spoločnosti, DANUBIA SNACKS
  • Božena Stašenková, prezident, Asociácia spotrebiteľských subjektov Slovenska  
Sekcia B: Efektívna maloobchodná prevádzka  

Moderátor: Kristína Viestová, Obchodná fakulta EU, Partner sekcie  

Témy:  
  • Logistika
  • Informačné a komunikačné technológie
  • Outsourcing
  • Rozvoj alternatívnych distribučných kanálov
Účastníci diskusie:  
  • Kocúrek Vladimír, riaditeľ odboru správy reťazcov, COOP Jednota Slovensko
  • Jarmila Hudáková, Key Account Manager, ARVAL Slovakia
  • Stanislav Baláž, DHL Exel Supply Chain
  • Ján Herda, výkonný riaditeľ, NOV
  • Richard Valo, člen predstavenstva, Domoss Technika
13.00 Ukončenie konferencie a pracovný obed

Organizátor

  • Incoma

Záštita

  • Ministerstvo hospodárstva SR

Spoluorganizátori

  • ZOCR SR
  • SOPK
  • OF
  • SZZV

Generálni partneri

  • Metro
  • Qex

Hlavní partneri

  • ML
  • PMS
  • KON-RAD
  • Datalock

Partneri

  • WANZL SK
  • COOP Jednota Slovensko
  • Trenčianske minerálne vody
  • NAY Elektro
  • EuroMax Slovakia

Mediálni partneri

  • tyzden
  • Gastro
  • Moderni obchod
  • Eurobiznis
  • Euroreport
  • Infoware
  • Slov. vyber
  • IT news
  • Vitalita
  • education
  • konferencie
  • IT system