INTRACO Special 2017 - Program konferencie

PROGRAM KONFERENCIE

 
INTRACO SPECIAL 2017

Nové výzvy nielen pre obchod

 
"Všímať si včas signály premeny spoločnosti je konkurenčnou výhodou nielen v oblasti obchodu."
 
8:00 - 9:00 Registrácia účastníkov
9:00 - 9:30 OTVORENIE KONFERENCIE
moderátor: Roman Bomboš
Vyhlásenie 5. ročníka súťaže Mastercard Obchodník roka 2017
Vyhlásenie 8. ročníka súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra 2017
9:30 - 11:00 NÁZORY A DISKUSIA - Neplytvajme! Optimalizácia spotreby ako fenomén budúcnosti
Každá zmena je príležitosť stať sa lídrom vo svojej oblasti. Preto aj zmena myslenia a správania sa spotrebiteľov z hľadiska trvalej udržateľnosti surovinových zdrojov je pre všetky oblasti podnikania takouto výzvou. Efektívne využívanie zdrojov v jednom systéme, pozitívne ovplyvňuje ich využívanie v ďalších. Preto aj obchod, ako súčasť tohto systému, ho môže pozitívne ovplyvniť.  Keď plytváme surovinami, plytváme aj pôdou, vodou, energiou a ďalšími zdrojmi použitými na jej nespotrebovanú časť. Zníženie odpadu z potravinového a nepotravinového systému tak predstavuje prínos pre životné prostredie a udržateľnosť prijateľného života na Zemi do budúcnosti. Aké sú podmienky zlepšovať tento systém šetrenia zdrojmi na Slovensku? Aké nové riešenia a postupy by bolo treba v tejto oblasti navrhnúť a prijať?
 
  • Spoločnosť 5.0 a fenomén optimalizácie spotreby. (vyžiadaná prednáška) *
    Peter Staněk,
    ekonóm a prognostik, Ekonomický ústav Slovenskej akadémie vied

Účastníci panelovej diskusie
  • Peter Staněk, ekonóm a prognostik, Ekonomický ústav Slovenskej akadémie vied
  • Veronika Bush, Manager Government Affairs & CSR, TESCO
  • Katarína Fašiangová, predsedníčka, Slovenská aliancia moderného obchodu
  • Michal Kišša, programový riaditeľ pre zodpovedné podnikanie, Nadácia Pontis
11:00 - 11:30 Prestávka a občerstvenie
11:30 - 13:00 NÁZORY A DISKUSIA - Segmentácia spotrebiteľa,  spoločenská zodpovednosť a rast ekonomiky
Aká je prognóza nárastu tej časti spotrebiteľov, generácia „Z“ ktorá je čoraz viac citlivá nielen na svoje potreby, ale aj potreby dôležité z hľadiska národných a globálnych potrieb? Populácia v Európe starne a stále narastá aj význam tzv. „striebornej populácie“. Aké marketingové postupy sa osvedčili pri týchto tak rôznorodých cieľových skupinách spotrebiteľov generácie „BB“ a generácie „Z“. Čo majú spoločné tieto cieľové skupiny, ktoré sú si generačne tak vzdialené? Ako môžeme ovplyvniť správanie spotrebiteľov tak, aby sme posunuli ich hodnotový systém a zároveň vytvorili podmienky pre rast ekonomiky firmy a spoločnosti?
 
  • Aktuálne trendy trhu. Ktoré vydržia a ktoré nemusia mať dlhý život? (prednáška)
    Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer, GfK
Účastníci panelovej diskusie 
  • Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer, GfK
  • Marián Repáň, zakladateľ, dobromat.sk
  • Linda Takácsová, sortimentná manažérka, dm drogerie markt
  • Roman Kovács, konateľ, ecoheart
13:00 - 14:00 Obed
14:00 - 15:30 NÁZORY A DISKUSIA - Spotreba ako moderná verzia šťastia? Čo bude obchod predávať? Nové výzvy pre marketingovú komunikáciu.
Súčasná psychológia nakupovania vychádza aj z uspokojovania túžby človeka po pocite šťastia, dosiahnutého z vlastnenia určitého tovaru alebo služby. Marketing je masovo orientovaný na  zvyšovanie spotreby práve v mene uspokojenia potrieb a želaní spotrebiteľov. Je teda stále zvyšujúca sa výroba a spotreba tou pravou cestou ku šťastiu, či nie? Ako sa zmení marketingová komunikácia  v súvislosti so zmenami správania sa tej časti spotrebiteľov, ktorí sa snažia zosúladiť dobro prírody a sveta, s dosahovaním ekonomických výsledkov firiem a spoločnosti.
 
  • O obchode so šťastím (prednáška)
    Vladimír Synek, minister, Ministerstvo šťastia
Účastníci panelovej diskusie                                                                                                                                                                 
  • Vladimír Synek, minister, Ministerstvo šťastia
  • Mária Šimonovičová, sortimentná manažérka, dm drogerie markt
  • Tibor Schätzel, konateľ, TIERRA VERDE
  • Matej Šucha, Managing Partner, MINDWORX

* Prezentácia je vyžiadaná organizátorom konferencie.