INTRACO Special 2019 - Archív 2006

 INTRACO Special 2006 bola špecializovaná monotematická konferencia, ktorá sa zaoberala vybranými témami rozvoja obchodu a marketingu v strednej Európe s dôrazom na Slovensko, perspektívami maloobchodných trhov a stratégiami obchodných a výrobných firiem.

Cieľom 7. ročníka konferencie bolo:
  • predstaviť nové možnosti rozvoja obchodu a smerovanie obchodu na Slovensku
  • definovať úlohu obchodno - zábavných centier v rámci maloobchodu a dynamiku ich rozvoja
  • hľadať a definovať potreby a požiadavky slovenských zákazníkov a v neposlednom rade vyvolať tvorivú diskusiu.
Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.

Konferencia bola určená pre:
  • top management výroby a obchodu
  • managerov pre kľúčových zákazníkov
  • vedenie obchodného marketingu
  • špecialistov zodpovedných za rozvoj obchodu a stratégiu
  • managerov obchodno-zábavných centier
  • developerov

INTRACO SPECIAL 2006

OBCHOD NA SLOVENSKU
ČAKÁ NÁS SATURÁCIA TRHU ALEBO ĎALŠIA EXPANZIA?


termín konferencie: 14.11.2006
miesti konania: hotel Holiday Inn, Bratislava
9.00 - 9.30 Registrácia účastníkov
Moderátor: Peter Filo, VŠ pedagóg, Obchodná fakulta EU
9.30 - 10.00 Otvorenie konferencie
  • Ivan Rybárik, štátny tajomník, Ministerstvo hospodárstva SR
  • Pavol Konštiak, prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR
10.00 - 12.00 Rozvoj maloobchodného trhu na Slovensku
  • Expanzia veľkých centier pokračuje - Tomáš Drtina, Managing Partner, INCOMA Research
  • Hľadanie ciest k úspechu na stále viac saturovanom trhu. - Adrián Ďurček, predseda predstavenstva, Coop Jednota Slovensko
  • Nákupné centrum - centrum voľného času, zábavy a zážitkov. Kupujeme produkty alebo zážitky? - Ľubomír Líška, Business Project Manger, HRIVIS developing, člen skupiny HRIVIS holding
  • Ľudské zdroje - základ úspechu aj rizík? - Guy Plessen, director, Retail Academy
  • Vplyv ľudského potenciálu na rozvoj maloobchodu a jeho špecifiká. - Renata Pukanová, HR manager, Ahold Retail Slovakia
12.00 - 12.30 Prestávka
12.30 - 13.15
  • Ako úspešne komunikovať so zákazníkom na dynamickom trhu Slovenska. - Karol Tisončik, obchodný riaditeľ, NAY
  • Ktoré obchodné formáty stagnujú a ktoré majú šancu expandovať? - Helena Uhrinová, Consumer Tracking Department Manager, Gfk Slovakia Inštitút pre prieskum trhu
13.30 - 14.30 Diskusné fórum
Moderátor: Andrea Gontkovičová, Corporate Affairs Manager Philip Morris Slovakia

Dialógom k efektivite legislatívy
 
  • Ministerstvo hospodárstva SR, Pavol Ňuňuk, odbor ochrany spotrebiteľa
  • Ministerstvo pôdohospodárstva SR, Ján Pocci, riaditeľ odboru obchodu
  • Ministerstvo životného prostredia SR, Vladimír Blažíček, Generálny riaditeľ
  • Sekcie ochrany zložiek životného prostredia
  • Slovenská obchodná inšpekcia, Nadežda Machútová, ústredná riaditeľka SOI
  • Štátna veterinárna a potravinová správa, Ján Štulc, vedúci odboru surovín a potravín
  • Zväz obchodu a cestovného ruchu SR, Pavol Konštiak, prezident ZOCR SR
  • SOPK - sekcia obchodu, Adrián Ďurček, generálny riaditeľ sekcie Obchodu
14.30 Pracovný obed
Konferencia bude simultánne tlmočená.

Organizátor

  • Incoma

Záštita

  • Ministerstvo hospodárstva SR

Spoluorganizátori

  • ZOCRSR
  • OF
  • szzv

Generálni partneri

  • Metro

Hlavní partneri

  • PMS
  • ML
  • qex
  • konrad

Partneri

  • COOP Jednota Slovensko

Mediálni partneri

  • Eurobiznis
  • euroreport
  • slov. vyber
  • Moderni obchod
  • IT systems
  • gastro
  • IT news
  • infoware
  • education
  • konferencie