INTRACO Special 2019 - Archív 2011

Konferencia INTRACO Special 2011 bola špecializovaná konferencia, ktorá sa zaoberala vybranými témami rozvoja obchodu a marketingu v strednej Európe s dôrazom na Slovensko, perspektívami maloobchodných trhov a stratégiami obchodných a výrobných firiem.

Európsky deň obchodu, ktorého význam je v približovaní a uvedomovaní si spojitosti obchodu, výroby a spotrebiteľa v spolupráci so štátnou správou a kontrolnými orgánmi sa stal rovnocennou súčasťou konferencie INTRACO Special, nakoľko obidve podujatia sledujú spoločný cieľ.

INTRACO SPECIAL 2011

12. ročník konferencie o obchode a marketingu a 7.ročník - Európsky deň obchodu

29.11.2011, hotel Holiday Inn Bratislava
 
BÚRANIE MÝTOV
8.00 - 9.00 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš
9.00 - 10.00 OTVORENIE KONFERENCIE A ÚVODNÉ VYSTÚPENIA
  • Bohumila Tauchmannová, riaditeľka INCOMA Slovakia a členka predstavenstva ZOCR SR
  • Pavol Konštiak, prezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
  • Gabriel Csicsai, štátny tajomník, Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
  • Odovzdávanie ocenení ZOCR SR za prínos pre rozvoj obchodu a cestovného ruchu SR
  • Slávnostný podpis Deklarácie spolupráce Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR a Asociácie výrobcov nealkoholických nápojov a minerálnych vôd
  • Vyhlásenie 2. ročníka súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra
Moderátor: Ľubomír Drahovský
10.00 - 11.30 PENELOVÁ DISKUSIA - BÚRANIE MÝTOV I.
Diskusia na témy: Kvalita, bezpečnosť, spotrebiteľ, zákon o potravinách, potravinový kódex
 
  • Jozef Bíreš, ústredný riaditeľ, Štátna veterinárna a potravinová správa SR
  • Mária Sabolová, predsednícka Výboru NRSR pre pôdohospodárstvo a životné prostredie
  • Michal Dyttert, manažér oddelenia vonkajších vzťahov, Tesco Stores SR
  • Martin Katriak, podpredseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
  • Marian Pavelka, predseda predstavenstva, Asociácia výrobcov nealkoholických nápojov a minerálnych vôd na Slovensku a vice prezident, Potravinárska komora Slovenska
  • Stanislav Voskár, výkonný riaditeľ, MILSY
  • Gabriel Šimko, hlavný hygienik SR a vedúci služobného úradu, Úrad verejného zdravotníctva SR
Moderátor: Martin Jurčo
12.00 - 13.30 PANELOVÁ DISKUSIA - BÚRANIE MÝTOV II.
Aká je kvalita slovenských dodávateľov, čo vie obchod pre dodávateľov urobiť, čo od dodávateľov obchod očakáva, ako by im mohol pomôcť štát, možnosti zvyšovania podielu domácich výrobkov na slovenskom trhu
 
  • Gabriel Csicsai, štátny tajomník, Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
  • Gabriel Csollár, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
  • Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ, Tesco Stores SR
  • Andrej Babiš, generálny riaditeľ, Agrofert Holding
  • Stanislav Becík, Združenie agropodnikateľov, družstvo Dvory nad Žitavou
  • Jarmila Halgašová, riaditeľka, Potravinárska komora Slovenska
  • Dušan Janíček, podpredseda, Slovenská poľnohospodárska a potravinová komora
13.30 - 14.30 Pracovný obed
Moderátor: Roman Bomboš
14.30 - 16.00 TLAČOVÁ KONFERENCIA
  • Kvalita z našich regiónov - vzdelávanie spotrebiteľa a označovanie výrobov - Bohumila Tauchmannová, konateľka, ABICON Trade a členka predstavenstva ZOCR SR
  • Stačí, aby bol zákazník lojálny? - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
  • „Odlíš sa alebo zomri“ - platí aj pre retail! - Marian Timoracký, Managing Partner, United Consultants
  • Prečo sú úspešní? Búranie mýtov o tom, že víťaziť sa dá len cenou - Tomáš Krásný, Managing Director, GfK Austria
16.00 Ukončenie konferencie
Konferencia bude simultánne tlmočená.
 

Organizátor

  • Incoma
  • ZOCRSR

Záštita

  • Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky

Spoluorganizátori

  • OF
  • PKS
  • SZZV

Gold partner

  • PMS

Generálni partneri

  • tesco

Hlavní partneri

  • Coop
  • ML
  • Konrad
  • Qex
  • Natur - pack

Mediálni partneri

  • Obchod
  • Euroreport
  • education
  • IT systems
  • gastro
  • konferencie