INTRACO Special 2019 - Archív 2018

PROGRAM KONFERENCIE

 
INTRACO SPECIAL 2018


FENOMÉN CENA
 
"Cena je rozhodujúcim momentom pri realizácii obchodu v akejkoľvek podobe a oblasti."
 
8:00 - 9:00 Registrácia účastníkov
9:00 - 9:30 OTVORENIE KONFERENCIE
moderátor: Roman Bomboš
  • Vyhlásenie 6. ročníka súťaže Mastercard Obchodník roka 2018
    Josef Machala
    , Leader, Mastercard Rewards Program, Mastercard
     
  • Vyhlásenie 9. ročníka súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra 2018
    Bohumila Tauchmannová,
    Riaditeľka, INCOMA Slovakia
9:30 - 11:45 NÁZORY A DISKUSIA - INOVÁCIE A BUDÚCNOSŤ CENOTVORBY
 
Budúcnosť cenotvorby tkvie v sledovaní produktu v celom jeho životnom cykle. Čo všetko treba zahrnúť do ceny, aby odrážala reálnu hodnotu produktu? Inovácie prinášajú nové možnosti a impulzy k rozvoju. Ako vstupujú do ceny inovácie? Ako ovplyvňujú nové technológie v poľnohospodárstve, vo výrobe, logistike a v obchode cenu produkcie?  Ekológia a zdravie sú trvalé hodnoty, ktoré je nevyhnutné zohľadňovať pri tvorbe ceny produktu. Bude v cene zakomponovaná aj komunikácia a výchova spotrebiteľa? Ďalšími atribútmi ovplyvňujúcimi cenu bude zakalkulovanie pozitívnych vplyvov na človeka a planétu. Ako sa teda bude počítať cena v budúcnosti?
 
  • Rudolf Kűrth, konateľ, ENTUS Management
  • Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director CZSK, GfK
  • Jozef Beňa, majiteľ, KOTVA      
  • Roman Kovács, konateľ, ecoheart
  • Peter Krasnec, generálny riaditeľ, AVE SK
11:45 - 12:15 Prestávka
12:15 - 14:15 NÁZORY A DISKUSIA - AKO KOMINUKOVAŤ BENEFITY V  CENE SPOTREBITEĽOVI?

Pre zákazníka je cena citlivou kategóriou. Ako vníma cenu a hodnotu produktu zákazník? Ako bude treba komunikovať spotrebiteľovi všetky zložky, ktoré cena produktu v sebe nesie. Čo prináša neustále narastajúci podiel akciových ponúk v obchode? Je vnímanie zliav spotrebiteľom pozitívne alebo aj negatívne? Dá sa takýmto spôsobom budovať dôvera spotrebiteľa k produktu a dôvera k obchodníkom a jeho dodávateľom? Fenomén najnižšej ceny nenesie v sebe reálnu hodnotu produktu. Ako sa k tejto výzve zreálnenia cien produktu v celom jeho životnom cykle postavia obchodníci a ich dodávatelia?

SPEAKRI:
 
  • Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ, NAY a Electro World
  • Ľuboš Mudrák, obchodný riaditeľ, Savencia Fromage & Dairy
  • Valéria Mihališinová, Senior Brand Manager LIPTOV, Savencia Fromage & Dairy
  • Martin Bajaník, Owner, PEKNE & DOBRE
14:15 - 15:00  Pracovný obed

 

Organizátor

  • Incoma

Gold partner

  • PMI

Partneri

  • tatry
  • Kotva
  • Naturpack

Mediálni partneri

  • education
  • Catmanpeople
  • gastro
  • zisk
  • retail magazine
  • konferencie
  • Bankovnictvi
  • instore
  • retail news
  • parlamentne listy
  • mojandroid
  • TaP