Hospitality & Tourism Summit 2018 - Program konferencie

Hospitality & Tourism Summit 2018
26.1.2018, INCHEBA EXPO, Bratislava


Konferencia Hospitality & Tourism Summit, zameraná na oblasť cestovného ruchu, hotelového a gastronomického trhu sa stala súčasťou prestížneho podujatia ITF Slovakiatour a Danubius Gastro. Toto odborné podujatie je organizované ako stretnutie top manažmentu gastronomického a hotelového trhu, manažmentu cestovných kancelárii, hotelových, ubytovacích a stravovacích zariadení, miest, obcí, regiónov, profesijných organizácií a tiež zástupcov dodávateľov a poskytovateľov služieb pre tento trh.
 
Ako maximalizovať tržby a optimalizovať náklady
  
Moderátor: Justin Topoľský
9:00-9:45 Registrácia účastníkov
9:45 - 11:15 PRÍKLADY Z PRAXE, NÁZORY, DISKUSIA:
Ako byť ekonomicky úspešným? Vplyv jednotlivých zložiek systému riadenia na tržby a náklady
                                            
Sú otázky, ktoré zamestnávajú každého podnikateľa a taktiež odborníkov, ktorí sa zameriavajú na poradenstvo v tejto oblasti. Práve vo sfére cestovného ruchu, gastronómie a hotelierstva, kde je úspech priamo závislý od spokojnosti klientov, je táto otázka aktuálna 24 hodín denne.Ako zvoliť tú správnu stratégiu a postupnosť krokov? Dá sa využiť aktuálny ekonomický rast spoločnosti k efektívnemu zvyšovaniu cien za služby?
 
  • Rozwitha Bieber, generálna riaditeľka, hotel DoubleTree by Hilton, Bratislava
  • Ľuboš Fellner, zakladateľ, BUBO
  • Marianna Revallová, riaditeľka, GS1 Slovakia
11:15 - 11:45 Prestávka na občerstvenie
11:45 - 13:15 PRÍKLADY Z PRAXE, NÁZORY, DISKUSIA:
Svet informačných technológií a jeho nevyhnutnosť vo svete turizmu a gastronómie
Vyhľadávanie, vyhodnocovanie a následné efektívne využívanie informácií týkajúcich sa všetkých oblastí HoReCa segmentu a ich zákazníkov je už samozrejmosťou. Rozhodujúce je ich optimálne nastavenie a využívanie nielen v prospech znižovania nákladov a zvyšovania tržieb, ale v prvom rade k zvyšovaniu komfortu služieb a budovaniu vzťahov so súčasnými a potenciálnymi zákazníkmi. Až 90% klientov sa v tejto oblasti rozhoduje na základe uverejnených recenzií. Aké marketingové nástroje alebo rezervačné systémy zvoliť na oslovenie a získanie klientov?
 
  • Juraj Málik, CEO, Absolutum Boutique Hotel
  • Martin Novota, General Manager, Absolutum Boutique Hotel
  • Vladimír Cintula, Strategy Director, RIEŠENIA.com
  • Tomáš Tiefenbach, CEO, LURITY
13:15 - 13:30 Prestávka na občerstvenie
13:30 - 15:00 PRÍKLADY Z PRAXE, NÁZORY, DISKUSIA:
Nové možnosti podnikania a rozšírenia služieb zákazníkom
Ako poskytnúť uspokojenie zákazníkovi, ktorý sa neustále vyvíja a zvyšujú sa jeho nároky na zážitky a kvalitnejšie služby? Je tým správnym kľúčom spájaniehistórie s tradíciou a inovatívnym prístupom? Ako nastúpiť na vlnu záujmu zo strany zákazníka a prinášať mu na tanier čerstvé domáce suroviny? Prirodzeným partnerom HoReCa prevádzok sú regionálni farmári a ich produkty. Dozrel čas na zmenu prístupu aj v tejto oblasti? Aké sú novinky v oblasti rozšírenia služieb cestovných kancelárií prostredníctvom nových foriem spolupráce?

Tomáš Sokologorský, General Manager, Hotel The Grand Vígľaš
Petr Šebek, Manager Corporate Affairs, Philip Morris Slovakia
Janka Leitnerová, CEO a manažér odbytu, Poctiví Farmári
Tatiana Pribylincová, Platinový Leader, Fire Flies
15:00 Pracovný obed
Registrovať sa môžete na stránke www.hospitality.sk, www.incoma.sk